جذب کمکهای مردمی

آمار سایت

امروز10
دیروز6
این هفته10
این ماه59
مجموع12484

آی پی بازدیدکنندگان : 3.139.107.241
Unknown AppleWebKit Unknown Mon 06 May 2024 19:22
رای دهی:  / 0
ضعیفعالی 

(به نقل از خبرگزاری فارس)

دبیر جشنواره خیرین کتابخانه‌ساز مشهد خبر داد :

برگزاری نخستین جشنواره منطقه‌ای خیرین کتابخانه‌ساز در مشهد

دبیر جشنواره خیرین کتابخانه‌ساز مشهد از برگزاری نخستین جشنواره منطقه‌ای خیرین کتابخانه‌ساز در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، زهرا باقرزاده ظهر امروز در نشست خبری نخستین جشنواره منطقه‌ای خیرین مدرسه‌ساز در مشهد مقدس که در محل کتابخانه شهید باهنر برگزار شد، گفت: براساس دستورالعمل‌های عمومی کشور و در راستای شکل‌گیری انجمن‌های خیرین کتابخانه‌ساز استان‌ها و شهرستان‌ها‌ی مختلف کشور طبق سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی، انجمن خیرین کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشهد مقدس در مهرماه سال جاری تشکیل شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه این انجمن مرکب از اشخاص حقیقی همچون صاحبنظران و خیرین حوزه کتاب و کتاب‌خوانی است، افزود: این انجمن به عنوان سازمانی مردم‌نهاد، غیرسیاسی و غیر‌انتفاعی و به صورت مستقل با رعایت همه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران عمل می‌کند.

باقرزاده با اشاره به اهداف این انجمن ادامه داد: جلب مشارکت عمومی در راستای ساخت و توسعه کتابخانه‌های عمومی در سطح شهرستان مشهد، کمک به بازسازی، نوسازی، تجهیز و نگهداری کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها و دعوت از خیرین در راستای کمک به گسترش فضاهای کتابخانه‌ای و توسعه کتابخانه‌ها در سطح شهر مشهد از جمله اهداف این انجمن است.

وی با اشاره به محور فعالیت این انجمن براساس مصوبه سومین جلسه انجمن خیرین کتابخانه‌ساز مشهد مقدس که در مهرماه سال جاری تدوین شد، ادامه داد: کمک به انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های مشهد مقدس برای انجام فعالیت‌های محوله، کمک به توسعه، تجهیز و ساخت کتابخانه‌ها در شهرستان‌ها، ایجاد فضای عمومی برای این امر با انجام تبلیغات پوششی از جمله محورهای فعالیت این انجمن است.

وی گفت: همچنین کمک به آموزش و پرورش در توسعه و تجهیز کتابخانه‌ها به نحوی که قابل استفاده عموم باشد و گسترش فرهنگ کتابخوانی در ادارات دولتی شهرستان مشهد نیز مدنظر محورهای فعالیت این انجمن است. 

آدرس : مشهد – بلوار معلم – بوستان ملت – مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا (ع) - کد پستی: 918861333
سامانه پیام کوتاه : 10002222332222
تلفکس: 05136061617