جذب کمکهای مردمی

آمار سایت

امروز2
دیروز6
این هفته27
این ماه262
مجموع12120

آی پی بازدیدکنندگان : 54.81.136.84
Unknown ? Unknown Fri 29 Mar 2024 06:23
رای دهی:  / 0
ضعیفعالی 

دانشگاه فردوسی مشهد برگزار کرد:

راه‌ها، رویکردها و عوامل موفقیت در حرفه

همایش و میزگرد راه‌ها، رویکردها و عوامل موفقیت در حرفه، روز چهارشنبه (۶ اسفند) در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.  

به گزارش لیزنا، همایش و میزگرد راه‌ ها، رویکردها و عوامل موفقیت در حرفه، همراه با پخش کلیپ ‌هایی در رابطه با راز موفقیت برخی از چهره‌های موفق، توسط انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌ رسانی ایران (شاخه خراسان) و با همکاری گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه فردوسی مشهد و کمکهای قابل توجه مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی این دانشگاه و انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان مشهد مقدس برگزار شد.

 در این همایش که به بیان راه ‌ها، رویکردها و عوامل موفقیت در حرفه اختصاص داشت، ضمن بیان هدف ‌های همایش توسط دکتر رحمت ‌الله فتاحی، به پخش کلیپ ‌هایی آموزنده از چهره‌ های موفق رشته از جمله دکتر احسان محمدی از انگلستان،  ملیحه  فرخ نیا دانشجوی دکترا در نروژ، دکتر اسفندیاری مقدم عضو هیأت ‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، محمود خسروجردی دانشجوی دکترا در نروژ،  دکتر جعفر مهراد چهره ماندگار ایران، خانم دکتر ارسطو پور معاون پژوهشی مرکز منطقه‌ ای اطلاع‌ رسانی علوم و فناوری و پخش کلیپ دکتر مریم نظری، دانش ‌آموخته انگلستان پرداخته شد.

 

دکتر فتاحی: همیشه آرزو داشتم پایان نامه دکترایی با موضوع عوامل مشترک موفقیت در زندگی بزرگان حرفه ما، ارائه شود

در ابتدای همایش،  دکتر فتاحی در خصوص پایان نامه های دانشجویان دکترا اظهار داشت:، من همیشه آرزو داشتم یکی از دانشجویان دکتری ما پایان ‌نامه ‌ای را انتخاب کند و انجام دهد که در آن بررسی شود عوامل مشترک موفقیت در زندگی بزرگان حرفه ما چه هست، و انتظار داشتم که افراد موفقی همچون دکتر دیانی، مرحوم دکتر حری، دکتر آزاد و خانم سلطانی و مانند آنها نیز مورد مصاحبه قرار بگیرند، تا رمز و راز موفقیت این افراد شناسایی شود.

 وی افزود: موفقيت افراد مي تواند به موفقيت كشور بيانجامد و ما بايد به جوانان كمك كنيم تا راه موفقيت را بدانند و از اين طريق به توسعه ميهن عزيز خود كمك كنند.

 این همایش با سخنرانی‌ امیر ریسمانباف، دانشجوی دکترا دانشگاه فردوسی مشهد،  فاطمه پازوکی دانشجوی دکترای دانشگاه الزهرا (س)،  دکتر کرمی از گروه علوم تربيتي دانشگاه فردوسی مشهد، و منصور میرزایی کارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی ادامه یافت.

 

میزگرد مدیران گروههای آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاههای مشهد

در ادامه این همایش، میزگرد مدیران گروه‌های آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه‌های مشهد (دانشگاه فردوسی، دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع)، دانشگاه پیام نور مشهد) برگزار شد. دکتر اعظم صنعت جو مدیر گروه دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر محمود سالاری عضو هیأت‌علمی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) و دکتر هادی شریف مقدم از دانشگاه پیام نور، در این میزگرد شرکت کردند.

 مشارکت انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان مشهد در همایش

گفتنی است در پایان  این همایش، مسابقه ‌ای برگزار شد، و به کسانی که از این همایش، مطالب و نکات ارزشمندی را استنباط و يادداشت کرده بودند، از طرف انجمن شاخه خراسان و انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان مشهد ، جوایزی به‌ رسم یادبود، اهداء شد .

 

آدرس : مشهد – بلوار معلم – بوستان ملت – مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا (ع) - کد پستی: 918861333
سامانه پیام کوتاه : 10002222332222
تلفکس: 05136061617