جذب کمکهای مردمی

آمار سایت

امروز17
دیروز8
این هفته32
این ماه17
مجموع12442

آی پی بازدیدکنندگان : 18.188.66.13
Unknown AppleWebKit Unknown Wed 01 May 2024 22:02
رای دهی:  / 1
ضعیفعالی 

 


حسین اکبری در اولین جلسه با هیات امنای خیرین کتابخانه ساز شهرستان مشهد گفت:این اداره خانه شماست و شما فعالان خالص و بی منت در حوزه کتاب و کتابخوانی می باشید که در راستای احیای کتاب ، احیای یک معروف بزرگ وقت خود را وقف و در حال خدمت رسانی می باشید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن قدر شناسی و قدردانی از خیرین کتابخانه ساز شهرستان مشهد و دیگر شهرستان ها اعلام کرد: خیرین حوزه کتاب را فعالان خالص و بی منت در -حوزه کتاب و کتابخوانی  خواند که در زمینه توسعه فضاهای مطالعاتی و احیای یک معروف بزرگ گام بر می دارند.

اکبری ادامه داد: امروز احیای امر به معروف یکی از مطالبات رهبر عظیم الشان انقلاب می باشد و یکی از مصادیق این مطالبه عادت دادن مردم به کتاب و کتابخوانی می باشد؛ وی همچنین ادامه داد: اینجانب تقاضا دارم فعالیت های بسیار ارزشمند خیرین کتابخانه ساز رشد و توسعه یابد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در ادامه صحبت های خود گفت: امروز باید اطلاع رسانی در خصوص فعالیت های انجمن خیرین به گونه ای فراگیر شود تا همه مردم و واقفین اگر بخواهند در زمان حیات و ممات خود در زمینه وقف اقدام شایسته ای انجام دهند گزینه وصیت فرهنگی یکی از گزینه های مردمی در انجام امور خیر باشد.

محمد حسین روشنک رییس هیئت مدیره انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان مشهد نیز در این دیدار صمیمی به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره انجمن خیرین مشهدی، ضمن اعلام تبریک به مناسبت انتصاب حسین اکبری در سمت مدیر کلی کتابخانه های عمومی استان بیان کرد: تاریخ وقف در زمینه کتابخانه ای از روزگاران قدیم و کهن ادامه داشته است ولی امروزه به عنوان نیاز جامعه باید دوباره احیا شود .

گفتنی است، اکبری در پایان به رشد شاخص ها و مولفه های فرهنگی در رسیدن به جایگاه اصلی  و واقعی استان نسبت به سال 2017 اشاره کرد و فعالیت در این موقعیت را بهترین فرصت اعلام کرد.

 

آدرس : مشهد – بلوار معلم – بوستان ملت – مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا (ع) - کد پستی: 918861333
سامانه پیام کوتاه : 10002222332222
تلفکس: 05136061617